Estàs a: Pàgina principal > Novetats

Entreguem Projecte de Recuperació i Protecció dels Sistemes Dunars de l’Empordà

Tanquem assistència tècnica per Infraestructures.cat en la redacció d’aquest projecte

 

Durant l’any 2016 LIMONIUM ha estat redactant el Projecte de Recuperació i Protecció dels Sistemes Dunars de l’Empordà, a través d’un encàrrec d’Infraestructures.cat (Direcció General de Polítiques Ambientals) de la Generalitat de Catalunya.

El projecte correspon a les actuacions de millora i restauració del sistema dunar de 5 platges de les comarques de l’Alt i Baix Empordà: Platja de can Comes  (Castelló d’Empúries), Platja de Sant Pere Pescador (Sant Pere Pescador), Platja de la Fonollera  (Torroella de Montgrí), Platja des Grau  i Platja de Pals (Pals).

El  projecte, de tipus constructiu,  engloba un conjunt d’actuacions de millora natural i paisatgística dels ecosistemes dunars, tals com:

o Demolició de petites estructures i construccions

o Retirada de restes de materials aliens a les dunes com pedres d’escullera, paviments, restes de tanques metàl·liques, així com d’altres runes i andròmines

o Descompactacions

o Eliminació d’espècies al·lòctones invasores

o Recuperació de part de la infraestructura de delimitació (acordonaments, tanques) preexistents als sectors

o Recuperació o substitució de part de la infraestructura de senyalització existent als sectors

o Nous tancaments i delimitacions de sectors dunars

o Plantacions de recuperació de la vegetació psammòfila

o Actuacions de recuperació d’espècies de la flora amenaçada

o Disseny i execució de sistemes de senyalització (interpretativa, recomanacions, prohibicions) a tots els sectors

L’equip de LIMONIUM està contentíssim d’haver participat en la redacció d’aquest projecte en un entorn tan especial i d’interès ambiental. 

 

FOTOS

faci clic per ampliar la imatge

 

Accés ràpid
Limonium S.L. C/ Méndez Núñez 16, 43004, Tarragona. Telf. 877 66 14 38